Nieuws

mei 23

CBL lokt supermarktstrijd uit met NIX Challenge

  • donderdag 23 mei 2019

Het CBL, de brancheorganisatie van Nederlandse supermarkten en foodservicebedrijven, ontwikkelde speciaal voor de NIXzonderID actie de zogenaamde NIX Challenge. Dit is een interactief spel waarbij het erom draait van zo veel mogelijk mensen de leeftijd goed in te schatten. Lees meer..

mei 23

NSMBL maakt video over NIXzonderID

  • donderdag 23 mei 2019

In deze nieuwe video van NSMBL is te zien hoe presentatoren zelf ervaren hoe lastig het is om iemands leeftijd te raden. NSMBL.nl is een initiatief van Wayne Parker Kent en Anna Nooshin...

mei 23

Vandaag start de NIXzonderID actie!

  • donderdag 23 mei 2019

Tot 3 juni wordt er met deze actie extra aandacht gevraagd voor het tonen en checken van het ID van jongeren die drank of tabak willen kopen. Doet u ook weer mee? Laat het ons weten via NIX18voorprofs@trimbos.nl ..

mei 08

Neem je puber gratis mee naar de Zondag van NIX!

  • woensdag 8 mei 2019

Voor NIX naar Avengers: Endgame met Vue? Ouders die op zondag 19 mei aanstaande met hun tienerkind naar Avengers gaan, krijgen bij een Vue-bioscoop één kaartje gratis. Helpt u mee om deze Zondag van NIX actie te verspreiden? U kunt hiervoor de verschillende materialen in de toolkit gebruiken. ..

apr 18

Ook landelijke partijen hebben aandacht voor NIXzonderID

  • donderdag 18 apr 2019

Een update: BETA (Belangenvereniging Tankstations) heeft aandacht voor de NIX18-materialen, KHN (Koninklijke Horeca Nederland) heeft op hun website gepubliceerd over de actieweek, BOVAG schrijft over NIXzonderID, Koninklijke SlijtersUnie heeft aandacht voor de actieweek en Online platform Horecanetwerk publiceert over NIX..